niedziela, 13 maja 2012

Sałatka w greckim stylu

Ostatnio były albo śniadania, albo konkretne obiady. Także czas na małą odmianę, zanim wrócę do owsianek i potrawek. A ten przepis znalazłam kiedyś tutaj.

Sałatka w greckim stylu



 Składniki:
  • 1 pomidor
  • 1/4 czerwonej cebul
  • 5 czarnych  oliwek
  • 30g białego sera
  • około 3/4 szklanki porwanej sałaty lodowej

  • 1/2 „dupki” papryki czerwonej
Dressing:
  • 2 łyżki parafiny
  • łyżeczka octu balsamicznego
  • ząbek czosnku
  • oregano, bazylia
  • sól i pieprz do smaku

Pomidory pokroiłam w kostkę, podobnie biały ser, chociaż wypadałoby powiedzieć, że pokruszyłam. Cebulę pokroiłam dość drobno. Tak samo paprykę. Wymieszałam wszystko w misce. Sos zrobiłam w oddzielnej miseczce i polałam sałatkę.

Muszę przyznać, że to kolejna rewelacja. Absolutnie pyszna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz