niedziela, 20 maja 2012

Sos pieczarkowo-musztardowy do... wszystkiego

Poniżej dowód na to, że proste jest pyszne...
Znalazłam przeglądając forum diety na podstawie Metody Montignac.

Sos pieczarkowo-musztardowy
zgodny z dietę Dukana, PW




 Składniki:
  • 4 duże pieczarki
  • 2 czubate łyżeczki musztardy (dałam bawarską)
  • 2 czubate łyżeczki jogurtu naturalnego
  • pieprz
  • sos sojowy

Pieczarki pokroiłam w plasterki, doprawiłam sosem sojowym i pieprzem. Poddusiłam na patelni, podlałam wodą, żeby się nie przypalało. W miseczce zmieszałam jogurt i musztardę. Gdy większość płynu odparowała, zahartowałam sos wrzątkiem z patelni i dolałam do pieczarek. Zamieszałam, pogotowałam chwilę, bo wydawało mi się, że jeszcze jest za bardzo płynne.


Zjadłam do obiadu, czyli do cieciorki i fasolki szparagowej. Jest kwaskowe, bardzo intensywne w smaku, więc dla osób preferujących dania łagodne nie bardzo się nadaje. Dla mnie jednak jest idealne - lubię pieczarki pod każdą postacią, musztarda także jest na liście moich ulubionych dodatków.

Następnym razem wypróbuję do makaronu, w znacznie większej ilości i posypię jeszcze szczypiorkiem lub kiełkami. A potem sprawdzę jak smakuje z ryżem i jeszcze z kaszą, i... nie wiem z czym, ale na pewno będę do tego wracać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz