piątek, 18 maja 2012

Sezamowo-kokosowa otrębowa owsianka

Śniadanko na dobry humor.
Oryginał tutaj

Otręby, sezam, wiórki kokosowe...
i biały ser


Składniki:
  • 20g otrębów owsianych
  • 10g otrębów pszennych
  • 150 ml mleka 0,5%
  • pół szklanki wody
  • 5g (łyżeczka) sezamu
  • 5g (2 łyżeczki) wiórków kokosowych
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
  • 50g białego sera

Otręby zalałam mlekiem na pół godziny. Wiórki i sezam uprażyłam na suchej patelni.otręby, mleko i wodę zagotowałam, dodałam siemię lniane, pomieszałam chwilę i przelałam do miseczki. Wsypałam pokruszony biały ser, całość posypałam prażonymi ziarnami i wiórkami.


Wyglądało ślicznie, ale musiałam zepsuć... Pomieszałam.


W pierwszej chwili w smaku było jakieś takie... nijakie, ale na koniec pozostał mi bardzo przyjemny posmak i doskonały humor. Podsumowując, taka owsianka jest idealna, jeśli chce się dobrze zaczęć dzień. Dodatek kawy z odrobiną mleka i kromka Wasy z dżemem... po prostu rewelacja.

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie bardzo dobry pomysł na śniadanie i owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń