środa, 14 marca 2012

Czy to jeszcze jest twarożek?

Dawno nie jadłam twarożku, takiego własnej produkcji, z białego sera zmieszanego z jogurtem. Serki wiejskie, choć smaczne, to się do twarożku nie zaliczają. Nie w moim mniemaniu.
Na drugie śniadanko zafundowałam sobie takie białkowo-warzywne coś, tylko czy z tymi proporcjami można jeszcze mówić o twarożku?

Twarożek - jedna z wielu kompozycji
(zgodny z dietą Dukana, PW)



Składniki:
  • biały ser - 1/4 kostki 250g
  • 1/2 opakowania jogurtu naturalnego (150g, u mnie 1% tłuszczu)
  • 3 plastry wędliny drobiowej
  • 1 średni pomidor
  • duża łyżka natki pietruszki
  • pieprz do smaku

Pomidora i wędlinę pokroiłam w kostkę. Wędlinę oczywiście znacznie drobniej. Ser pokruszyłam, wszystko wrzuciłam do miseczki i wymieszałam.
Smak ewidentnie twarożkowy, chociaż objętościowo królował pomidor. Muszę tak robić częściej, bo było naprawdę pyszne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz