wtorek, 17 kwietnia 2012

Jajecznica z wędzonym kurczakiem

Zacznę od tego, że miała być frittata z kurczakiem.
Pierwowzór i pomysł tutaj.
Moja "wersja" cóż... wizualnie pozostawia wiele do życzenia. I właściwie, to już zupełnie inne danie.

Jajecznica z wędzonym kurczakiem
 (zgodne z dietą Dukana, PW)
 

 Składniki:
  • 30g wędzonej piersi z kurczaka
  • 1 jajko + 1 białko
  • 1/ 4czerwonej cebuli
Pierś pokroiłam na drobną kostkę. Cebulę posiekałam. Podsmażyłam razem, na łyżce mleka. Jajko i białko rozbełtałam z pieprzem. Wylałam na patelnię i próbowałam zrobić frittatę. Nie wyszło. Miałam jajecznicę.

Skonsumowałam w towarzystwie chrupkiego pieczywa z ćwikłą.
Podsumowując: pomysł rewelacyjny, wykonanie średnie, ale smak przyzwoity. Z całą pewnością zrobię kolejne podejście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz