niedziela, 22 kwietnia 2012

Pstrąg w warzywach

Przepis znalazłam na portalu kobieta.pl
To było bardzo dawno temu, a w ogóle, to w oryginale był dorsz.

Duszona rybka i warzywa
(zgodne z dietą Dukana, PW) 



Składniki:
  • filet z pstrąga tęczowego (ok. 100g)
  • sok z cytryny
  • sól
  • pieprz
  • 1/4 cukinii
  • 1/4 bakłażana
  • 1 pomidor - obrany ze skóry
  • kilka listków świeżej bazylii
  • 1 łyżeczka bazylii suszonej 

Warzywa udusiłam na patelni z bazylią suszoną, podlewając wodą i dodając łyżeczkę koncentratu pomidorowego. Filet skropiony cytryną, posypany solą ziołową i cytrynowym pieprzem ułożyłam na warzywach i dusiłam około 10 minut. Wyszło smaczne, a to głównie zasługa pstrąga, który smaczny jest z natury. Na talerzu udekorowałam listkami bazylii.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz