piątek, 27 kwietnia 2012

Pomysł na... śniadanie

Dziś przepis-nie przepis. Coś, co każdy zna, ale podane w sposób odmienny niż dotychczas.
Robiłam zaraz po przyjeździe do domu przed świętami i miałam genialnie dobry humor.
Jedzenie nie musi być nudne :)

"Motylek"


 Składniki:
  • 125g chudego białego sera
  • 2 łyżeczki jogurtu
  • 50g pora
  • pieprz

  • pół zielonego ogórka
  • pół plastra papryki

Pora pokroiłam w pół-plasterki, wymieszałam składniki na twarożek, wyszedł dość suchy, ale na taki miałam ochotę. Połowę ogórka obrałam, przecięłam jeszcze na pół i każdą z części pokroiłam wzdłuż na cztery plastry. Ułożyłam je po bokach talerza, na zakładkę. W środku uformowałam "walec" z twarożku. Na koniec położyłam z jednej strony dwa kawałki papryki.



I dzień zaczął się przyjemniej niż zwykle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz